Kategorie

Dostawę zapewniają:

 

ROZMIARY 







 

ZAPŁON WIRNIKA WEWNĘTRZNEGO MALOSSI MHR TEAM 2 MINARELLI

  • W magazynie: 1 szt.
  • Dostępność: 14 dni
  • Producent: Malossi
  • Cena: 1 750,00 zł
  • szt.
  • Poleć produkt

Wirnik wewnętrzny Zapłon Malossi MHR TEAM 2 Minarelli.

Zapłon Malossi MHR Team 2 to wysokowydajny zapłon, który łączy najnowocześniejsze, nowoczesne technologie z wieloletnim know-how i doświadczeniem wyścigowym, które Malossi zdobywało przez wiele lat. Malossi zajmuje się pewnymi długotrwałymi problemami, z jakimi musieli radzić sobie tunery w starszych zapłonach wyścigowych.

Ten wysokiej klasy zapłon umożliwia nie tylko przełączanie między kilkoma krzywymi, ale także regulację wybranej krzywej zapłonu o +/- 2° za pomocą jednego kliknięcia. Nowy CDI jest teraz jeszcze bardziej odporny na zakłócenia i jest wyposażony w mikroprocesor oparty na uP STM8 — 8 bitów z szybkością procesora przekraczającą 20 MIPS (miliony instrukcji na sekundę); synchronizacja zapłonu jest znacznie dokładniejsza niż w poprzednich wersjach.

CDI dołączony do zapłonu MHR Team 2 umożliwia zmienny czas zapłonu. Zapłon jest synchronizowany zgodnie z prędkością obrotową silnika (obr/min), aby zapewnić optymalną wydajność. Główne ustawienia to:

  • MAPY: wybór mapy
  • OFFSET: zmodyfikuj wybraną krzywą o + ou – 2° (tolerancja 0,5°)
  • LIM: przeznaczony do silników 4-suwowych - wyreguluj ogranicznik obrotów (11.500 do 14.300 obr./min) lub całkowicie wyłącz ogranicznik obrotów, 16 pozycji

Do wyboru jest 8 wstępnie ustawionych krzywych zapłonu:

  • Silnik 2-suwowy: 6 wstępnie ustawionych krzywych dla przyspieszenia zapłonu
  • Silnik 4-suwowy: 1 zaprogramowana krzywa do przyspieszenia zapłonu
  • ustawienie uniwersalne: 1 stała krzywa

Malossi wyremontował cały zapłon i wybrał tylko najwyższej jakości komponenty. Nowa cewka wysokonapięciowa ma maksymalne rozładowanie 40 KV dla prędkości powyżej 3000 obr./min i rewelacyjny okres narastania @10bar> 1750 V/uS. Również nowe i ulepszone - zespół wirnika/stojana, które zostały przeprojektowane i są teraz jeszcze bardziej stabilne i wydajne; na poziomie mechanicznym i elektronicznym wirnik i stojan współpracują teraz jeszcze lepiej.

Wydajność elektryczna tego przeprojektowanego zapłonu została poprawiona o 20%, minimalna początkowa prędkość obrotowa została zmniejszona z 450 obr./min do 370 obr./min, stojan jest o 30% lżejszy (-100 g).

Jeśli zastanawiasz się, czy ten wysokiej klasy zapłon naprawdę jest tego wart, musimy odpowiedzieć głośnym tak - jeśli poważnie zajmujesz się tuningiem / wyścigami. Zwiększone napięcie iskry zapłonowej przy niższych obrotach zapewni Ci przewagę potrzebną do wygrania wyścigu.