Nowa i ulepszona wersja MK2 zacisku hamulcowego Stage6 R/T Racing, następca popularnego 4-tłoczkowego zacisku MK1. Inżynieria Made in Germany zapewnia maksymalną skuteczność hamowania. Dostępne w kolorze pomarańczowym , czarnym i twardym anodowanym (dodatkowa odporność na zarysowania).
Podczas prac nad 4-tłoczkowym zaciskiem Stage6 R/T MK2 skupiono się głównie na zwiększeniu sztywności i optymalizacji swobodnego ruchu tłoków . Ponadto łatwość obsługi została znacznie poprawiona dzięki zintegrowaniu dodatkowej śruby odpowietrzającej, dzięki czemu odpowietrzanie hamulca jest teraz łatwiejsze niż kiedykolwiek. Ponadto nowa konstrukcja zapewnia o 20% większą powierzchnię cierną na klockach hamulcowych.
Aby zapewnić dodatkowe wsparcie dla tłoków hamulca, Stage6 opracował specjalną sprężynę powrotną, która przywraca tłoki hamulca do ich pozycji spoczynkowej bezpośrednio po hamowaniu. Rezultatem jest maksymalna swoboda koła, gdy dźwignia hamulca znajduje się w pozycji wyjściowej.
Zacisk świetnie współpracuje z pompami hamulcowymi Stage6 R/T S6-1400401 / S61400400 , ale może być również używany z innymi cylindrami hamulcowymi lub oryginalną pompą hamulcową. Promieniowe mocowanie zacisku hamulca umożliwia łatwy i stabilny montaż.
Montaż 4-tłoczkowego zacisku hamulcowego wymaga dodatkowych regulacji. W 90% przypadków wymagane jest użycie adaptera, aby dostosować zacisk do przedniego lub tylnego hamulca.
Uwaga: W połączeniu ze starszymi adapterami zacisków może być konieczna lekka obróbka adaptera ze względu na nowy kształt zacisku.
Zacisk hamulca jest dostarczany z wyścigowymi klockami Stage6 R/T (spiekanymi metalami) dla maksymalnej skuteczności hamowania. Różnica w porównaniu ze standardowymi klockami jest jak dzień i noc - można spodziewać się odczuwalnego wzrostu siły hamowania nawet o 50% !
Informacje o bezpieczeństwie produktu
Informacje o producencie